Fel dag

Jag traskade iväg till jobbet idag och när jag anlnder visar det sig att jag är ledig idag =) Så det blev en snabb lunch på jobbet och sen passade jag på att tvälla bilen. Jag älskar självtvätten på Statoil vid stigs center, där får man pluppa i mynt och själv tvätta bilen! Idag va det pansionärstvätt verkade det som, fr när jag kom in stod det 5 pensionärer och tvättade sina bilar omsorgsfullt. De hade med sig egna tvätt-kitt med fina puttsdukar och svampar i olika former. Jag som alltid gör allt med stress klarade av att slå nytt rekord, 2 mynt i en enda tvätt!!! Normalt använder man 4.... När jag var klar kom en farbror fram till mig och sa "Det va den snabbaste tvätten jag varit med om" Jag log och svarade "Jag gjorde det på två mynt, här slösar vi inte!" Sen passade jag på att dammsuga också, och det är faan inte lätt med en tvådörrars bil. Man får lägga sig raklång och böja sig så ryggen nästan ger med sig. Men bilden blev så fin sen!

Ikväll ska vi ha lite middag här för våra vänner. Edin har fixat stek. Det kommer bli såååå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0