Första Julklappen avklarad

Det har öppnat en ny butik nedanför oss här, Sallys Bazar. Det är en inredningsbutik med allt möjligt. Jag har gått förbi massvis med gånger men aldrig varit ledig så jag kan gå in. Men så idag innan jobbet tänkte jag att jag skulle ta och få det avklarat. Så jag gick in och va fast. Hon hade verkligen massor av fina saker. Speciellt från Lisbeth Dahl som jag gillar så mycket. Så jag fick tillfälle att köpa de fösta julklapparna till mamma =)

Vi sitter och tittar på Färjan, och jag kan inte låta bli att skämmas lite när dom filmar Håkan. Han blir liksom lite pinsam. Jag kan inte förklara det, men det är väl så när man är över 30 och jobbar på färja??? Malin....är han pinsam?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0