Jag skulle kunna strypa honom!!!

Min granne alltså..... Han har gått och köpt sig en DVD om hur man lär sig spela Gitarr. Fy faan vad jag hatar sånna DVD!!! Måste han lära sig spela Gitarr idag? Jag är bakis och har ont i mitt ben, dessutom är jag ljud och ljus känslig sånna här dagar.

Utekvällen va helt fantastiskt rolig! Vi åt på Bee Bar först och gick sen till Deep. Där hade dom afterskiiband och jag dansa och sjöng som en galning. Denn gång va det dock inte så mycket fuldans det saknade jag. Karin blev av med sin mobil och skulle gå och fråga personalen på Deep om de fått in den. Dom va skit otrevliga och avfärdade henne innan hon ens hann att förklara..... Jag går nog aldrig mer till Deep. Utanför Nivå började vakterna putta på två killar som va max 16 år.... Jag går aldrig mer till Nivå.... Vart faan ska man gå nu då?

Nu ska jag strypa grannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0