Pyssel

Idag har jag pysslat i 5 timmar. Så nu är jag helt utmattad. Jag har pysslat ihop sånna där flätade julhjärtan som man gjorde på 70 talet eller nått. Julgransstrutar med massa glitter på =) Och målat lite ramar som har legar och skräpat. Allt blev verkligen jättefint, men jag är så sjukt trött efter allt pill att jag orkar inte ta kort på sakerna....får bli en annan dag.


Jag har även varit i Halmstad på morgonen, eller rättare sagt Tylösand Hotell. Det är så himla fint där, men jag tror det är snort dyrt att gå på SPA där. Svängde förbi IKEA på vägen hem för att checka in jukpyntet. Faan va tråkigt det va då! Inget snyggt alls.... Åhlens däremot, sjukt snygga julgranskulor. Man måste ju ha kåll ¨på pyntet i år eftersom vi kommit överens om att vi ska ha gran =) *jippi*


Imorgon ska vi ut med jobbet och bowla. Det ser jag fram emot!!! Och på lördag är det julmarknad i Spekeröd, det får man INTE missa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0