Väntan

Nu sitter jag och väntar på att älskling ska göra sig i ordning... Som jag alltid får göra. Jag är alltid mycket snabbare än honom. Så de borde vara han som är tjejen i det här förhållandet. Vi ska äta på Mi Casa i Vasastan, ett tapas ställe som vi varit på förut flera gånger. I löööve tapas, man kan aldrig sluta äta!!!
Idag började jag skriva med vänster hand, det gick så där bra. Ser ut som om jag är en dyslektisk 5 åring ungefär. Men man vet aldrig när man blir av med högerhanden. Sen har faktiskt vänsterhänta en egen nationaldag.... Helt ovärt och ganska tragiskt faktiskt.
Sen har jag funderat på och man kanske ska skaffa sig en hobby nu när man kommer få mer tid på vardagarna. Och bowling är ju rätt kul faktiskt. Det är liksom aldrig försent att börja spela, man kan bli världsmästare vid 50 om det skulle vara så.

Nu ropar Edin från vardagsrummet och undrar vad jag gör...."Väntar på dig" svarar jag. "Oj då, då kanske jag ska klä på mig!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0