Bullmorsan

Yepp, jag kommer bli en bullmamma som står vid spisen hela dagarna och bakar. Mina barn kommer slita i mitt förkläde och skrika av skräck när jag börjar med mina bullbak. Min man kommer komma hem och sätta sig vid bordet och inte få nått annat serverat än bullar och kakor.....*haha* Men det är ju så kul att baka =)
I lördags var det ju kanelbullens dag, så då fanns det iaf en anledning till att baka. Men igår va jag bara tvungen att prova ett recept som jag velat testa så länge. Tiramisu !!! Åhh....kära vänner.... faaan va god den blev.....

 
Tiramisu receptet är från desertboken jag fick av Lina i sommras =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo då...den e riktig. Fast inte så jätte spontan kanske...vissa i personalen hade fått lite manus ibland på frågor till gästerna...hmm.. Håkan är precis som han e i serien fast mycke konstigare!! Den spelades in i april-juni i våras å då jobbade jag inte. Men, filmteamet va där i fredags å kompletterade lite...så kanske...jag såg iofs inga kameror...men man vet aldrig!

2008-10-06 @ 23:29:48
URL: http://mamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0