En härlig höst lördag

Vaknade och var klarvaken i morses. Jag hade sovit nästan 12 timmar. Det behövde jag kan jag säga =) Igår när vi kom hem från Jönköping satte vi oss i soffan och började titta på idol. 30 minuter senare sov vi båda två *haha*
Idag har jag varit ensam hemma. (ovanligt va?) Men det har varit ganska skönt, för jag vet ju att Edin kommer hem ikväll. Jag tog en sväntg till en secondhand butik i Mölndal. De hande 50% på alla varor. Sakerna blir inte billiga för det  eftersom de tror att secondhand betyder dyrare än nytt..... Men butiken är stor och man kan faktiskt hitta lite roliga grejer. Jag hittade ett par 70-tals gardiner som jag ska sy om på något sätt. Och en fin 20-tals vas som passade bra i sovrummet.  Idag är det ju kanelbullens dag så givetvis så har jag börjat baka =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0