Flygrädd?

Är ni flygrädda? Jag är en sån där person som inte är rädd för att flyga, men jag sitter hela tiden och rabblar en ramsa "starten och landning är det mest riskabla" under nästan hela flygturen, eller "det är säkrare att flyga än att köra bil". Tänk att störta, det vore nog det värsta som skulle kunna hända i mitt liv tror jag. Jag krockar hellre....faktiskt.

Idag är det 10 år sedan Backa branden här i GBG. Jag blir lika ledsen varje gång jag tänker på alla som varit med. Jag har träffat ganska många av dem, de är ju i samma ålder som mig eller lite äldre och de börjar få barn nu så de är inne på jobbet lite titt som tätt. Jag kommer aldrig glömma en kille som är brännskadad i ansiktet, han har inget öra kvar och läpparna är som tunna streck.... Men jag måste säga att jag avgudar deras styrka, att gå vidare med livet. Alla tankar till dem....


Jag undrar.....finns det taxfree shop även om man flyger inrikes????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0