Fooderline

Jag har alltid haft en ganska konstigt förhållande till vissa matprodukter. Jag kallar det "food-borderline". Mina matvanor går nämligen i perioder, jag har HATAT oliver sedan jag visste vad en oliv var, men för ca ett år sedan så fick jag helt plötsligt mani, och frossade i oliver. Jag har hatat korv och ägg sedan jag var 8 år och kunde inte vara i samma rum som någon som åt detta under hela min tonår. Nu har jag äntligen börjat kunna äta stekt ägg och kryddigakorvar.  Jag har mina kött-perioder då jag inte kan äta för mycket kött utan att få kväljningar, och då frossar jag i sallad =)
Nu har jag hittat en ny sak jag bara ÄLSKAR - SPARRIS!!! Hallå, hur gott är det inte??? Stekt med smör....*mums*
Jag har också fått lite dille på färsk annanas, problemet är bara att jag inte tål annanas. Så hela käften ser ut som en klösmatta när jag har ätit klart. Men det är värt det, jag tycker det är gott =)


Kommentarer
Postat av: Malin

Fast sparris kan nog va de bästa i hela världen! Prova m parmesan, pinjenötter, balsamico, olivolja å citronsaft. GRYMT!

Jag har alltid sparris i kylen =)

2008-10-09 @ 23:03:18
URL: http://mamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0