God mat

Jag har precis slängt ihop en köttfärs/potatis gratäng med chevreost, och det var hur gott som helst. Jag kan inte sluta äta....Hjälp! Och dessutom står en stor och god cheescake i kylen som jag tänkte äta av.
Jag sitter och tittar¨på 1:a 2:a 3:e också, och jag bara ÄLSKAR Peter Lamm, han har sånna härliga liknelser.... "Det är är en så kallar Hirsh-fanger, den använde man att döda hjortar med i 1700 talets tyskland, men nu ser den mest ut som en kebabb-pinne"

På torsdag så bär det av till Marocko =) Denna gången har man inte hunnit längta lika mycket eftersom det kom så snabbt inpå. Men jag ska försöka njuta så mycket som möjligt och äta en massa myntacremer och dricka mynta thé. Det har jag faktiskt saknat. Och SOLA, i massor.

Kommentarer
Postat av: Malin

Till onsdag tror jag...ska du hit??

2008-10-13 @ 21:33:43
URL: http://mamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0