Idag har jag fångat en tjuv

Ja det är sant, en riktigt tjuv, på jobbet. Ni skulle sett va snabb jag va ut ur dörren och efter *haha* Ranger - Lina Så nu äntligen har vi fått fast nån iaf, vi har haft lite otur med stölder emellanåt och det är så skönt att alla säkerhetsåtgärder fungerar.
Sen fick va alla en mycket glad nyhet. En av våran bästa vän ska ha barn!!!! *jippi* Nu ploppar snart varenda mage ut =)

På torsdag ska jag till Oslo, och sova på hotell....mmmm hotellfrukost. Sen reser vi till Ålesund med flyg på fredag. Där ska vi fira en 35 åring på lördag. Ryskt tema ska det vara, spännande. Och jag tror jag ska sätta upp håret i två flätor på huvet. Som hon premiärministern i Ukraina Julija tymoschenko. Lite ryskt eller????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0