Julen närmar sig

Jippiiiiii!!! Snart är det jul =) exakt 61 dagar! Det går fort ska ni veta. Jag är ju en höst människa och älskar när det blir mörkare och råare ute. Helst ska det vara 20 cm snö och minut 5 innan jag är riktigt lycklig. För hur mycket det än regnar och blåser och hur kallt det än är så är det faktiskt den mysigaste årstiden med allt pynt och alla glada människor.
I år ska jag vara tidigt ute med julklapparna, precis som jag var förra året. Jag har aldrig varit den innan, alltid varit den där som handlar  dagen innan julafton. Men det är faktiskt skönt att ha allt gjort lite innan.
Jag ska försöka få med min kusin till Ullared för att köpa julpynt snart. Vi har ju ingenting. Och i år vill jag ha en julgran, men jag tror inte Edin vill det. Ingen av oss kommer ju vara hemma på jul.
Så länge tänkte jag att visa lite önskelistor (typ sånna man gjorde när man var liten) så alla i min familj inte känner sig helt vilsna när det ska inhandlas paket =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0