Ny trend

Nedräkningen har börjat, det är nu 8 dagar tills jag och mamma reser till Marocko. Och det är så mycket jag ska komma ihåg, köpa det... köpa det. Förra gången vi var där glömde jag köpa med mig saker som jag så gärna ville ha. Så denna gång ska inget lämnas bakom...
Jag startat en ny trend....svårt att sova trenden. Jag ligger och vrider mig och tänker, tänker i massvis. Jag tänker på saker jag vill ha gjort, saker jag inte får glömma nästa dag m.m. Men mest av allt tänker jag på min framtida inkomstkälla. Jag skulle så gärna vilja öppna en butik med olika inredningsstilar. Men när, var och hur är väldigt stora frågor än så länge. Samtidigt som en del av mig vill sätta sig i skolbänken och läsa. Då har vi problemet att jag vill läsa så mycket, kriminologi, sociologi, merchendising, pr....you name it

Jag får nog vrida och vända mig ett tag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0