Ruttna människor

Ibland blir det bara såååå fel i människors hjärnor.
Jag har haft århundradets jobbigaste kund idag, jag var så arg att blodet rusade och jag var illröd i fejjan. Så jag var tvungen att gå ifrån för att lugna ned mig.
Och allt för att kunden fått för sig att jag var nedvärderande och grinig för att han satt i rullstol. Jag behandlar ALLA likadant, vare sig de är förlamade eller gående eller döende. Jag är varken snällare eller elakare för att någon inte är som mig. Det gick så långt idag att jag hade lust att säga: "Bara för att du sitter i rullstol är du inte speciell".

Som tur var så hade jag bara 10 minuter kvar att jobba efter att dusten var slut. Men stackars älskling har fått höra hur jag spytt galla här hemma.

Följer ni Idol? Anna har precis sjungit.....faan va bra hon är =) Men LARS ska vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0