Värsta morgonen på länge

Dagen har inte börjat speciellt bra. Jag är fortfarande sjuk men var tvungen att gå på det bokade kundmötet. Och vilken katastrof!!! Jag fick parkera 150 kvarter bort, så när jag väl kom fram med alla väskor hade jag svetten rinnande på hela kroppen. Feber + ansträngning = väldigt dumt.
Mötet gick åt skogen, jag försökte vara social och prata och dom bara satt där och sa inte nått. Hur faan ska man göra då? Jaja....jag gjorde mitt bästa.
sen gick jag till Kungsportsläkarna eftersom jag måste vaccinera mig innan jag åker till Marocko. Men eftersom jag har feber får man inte vaccineras sig. Så det är bara att vänta...
Nu försöker jag få timmarna att gå, för ikväll kommer Edin hem. Jag har varit och köpt en annanas och en melon men nu är jag sugen på en fet hamburgare =)
Kul att min familj börjat läsa mig blogg! Hej hej på er =)


Kålla in den här coola prylen. Poopurri... Man ska tydligen spraya den på toa innan man gör no2 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0