1 down....1 to go

Jag trode det var helt hopplöst, jag hittade verkligen inte den där perfekta jackan som jag så länge drömt om. Men efter 4 timmars letande så hängde den där.... på ZARA, en affär som jag ALSRIG skulle handla i. (dålig personalpolitik och skitig affär) Men den var så vacker. Puder rosa med utsvängd midja. Helt perfekt! Priset var dock inte lika perfekt. Men smakar det- kostar det fick jag intala mig själv.
Nu är det bara ett par skor som ska inhandlas. Vojne vojne.....

Träffade Malin och Johanna också. Och Frida kom med sin lilla Stella. Jag blir mer och mer bebissjuk för varje dag som går. Men jag får nynna för mig själv "inte nu....inte nu....." Jag har igentligen ingen aning om varför, men jag har fått för mig att man inte är redo än. Men det kommer man nog aldrig bli. Samtidigt som jag har åldersnojja, ingen logik nån stans.


Kommentarer
Postat av: Lina

superfin jacka!

nynna hellre bebis nu bebis nu bebis nu ;-)

och inte är du gammal heller för den delen:-)

2008-09-17 @ 17:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0