Bakis i Skövde

Ååååååhhh....tack tjejer (och edin för den delen) för en underbar kväll!!! Spel och Sprit är de två heliga S´en. Och Malin, du som var orolig att vi inte skulle dricka upp smultronvodkan....eller hur, inga problem. =)
På nått konstigt vänster så handlade kvällen om korv.... Jag, Lina, Edin, min syster och christer satt på Mummel och drack när jag blev så röksugen, och ni som bor i Skövde vet hur svårt det är att köpa cigg efter 22.00! Så efter att ha tiggt till min 2 cigg från en kille i rullstol så styrde jag mig mot modegrillen, och där jobbade ju pappa Lennart!!! 2korcar och ett paket cigg senare var jag tillbaka, och då helt plötsligt skulle vi ju gå hem....korv igen! Men denna gången gick allt fel. Korven fastnade mellan mina tänder, eller rättare sagt skinnet på korven fastnade. Så jag såg helt för jävlig ut =) Vi fick skjuts hem av min systers kompisar, och jag var ju tvungen att påpeka och visa alla min korvmun.......*not nice*

Idag har vi mest sovit, men sen blev det Wallermans och Pizza.

Nu är vi hemma och jag längtar efter er tjejer!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0