Format c:\

Jag är räddad!!!!! Jag har äntligen fått min dator att fungera igen!!!!

Häromdagen fick jag en snilleblixt och tyckte att jag behövde formatera datorn för att den har fått en jävla massa virus och går trögt osm faan. Så jag rotade fram min windows XP skiva och började.... Men allt bara blev SÅ fel. Till slut la jag ifrån mig datorn och började fundera på att kanske köpa en ny. Men så i morse.... NEJ den ska faan inte få vinna över mig! Så nu.... 5 timmar senare så fungerar den igen. Tack vare Data C på gymnasiet och några datakunniga tidigare pojkvänner så har jag nu en helt sprillans ny dator. Tyvärr fungerar det trådlösa internet inte så jag sitter med 50m sladd i lägenheten, men hellre det än en ny dator!

Så, behöver ni formatera eran dator, ring mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0