Fram och Tillbaka

Känner mig lite som en pingpong boll..... I fredags tog jag tåget till Skövde och mötte upp Edi där. Vi skulle gå på den årliga Matfestivalen som Skövde alltid anordnar. Så på lördagen var det dags, fullt med folk och köer till mattälten!!! Men det bästa eller kanske näst bästa är att man träffar gamla vänner och klasskompisar som man inte sett på typ 10 år. Och detta hände ju oss! Vi sprang på min gamla kompis Jennie som jag bott granne med i många år, ett tonårsvänskap kan man ju kalla den relationen, ena dagen upp andra ner.... Men Jennie försvann från Sverige för ett tag sedan, hade hunnit bo i både London och Albanien =) Men nu skulle han flytta till GBG av alla ställen! Dags för fika tyckte jag! Guud va sånt är roligt =)
Maten va god som alltid, men inget som fick smaklökarna att explodera direkt. På kvällen satt vi hemma hos Linas mamma och drack vin och spelade TP...vem vann????

Ikväll drar vi till Skövde igen. Jag ska till örebro på tisdag och skövde på onsdag för att visa produkterna.  Så hej hej pingpong boll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0