Hemma, för en kort sekund

Jag känner mig som en borttappad vante.... Jag far och flänger överallt. Skövde, Örebro, Skövde, Göteborg och snart Skövde igen. Som Edin sa häromdagen, "vi är bara hemma och slänger smuttskläderna och packar rent" Men det har varit värt varenda mil, för jag ahr äntligen fått umgås med de bästa vänner man kan ha!!!! Känns så spännande nu när alla är samlade (mer eller mindre) i samma stad. Malin, Maria och Lina!!! På lördag ska vi ut, allihopa!!!!!
Och Malin!!!! Guuud va glad jag är att du sa upp dig från ditt jobb, du är värd SÅ mycket mer.

Lisa och Karin har precis varit här och fikat lite. Jag passade även på att ha lite REA bland mina hudvårdsprodukter. Det har nämligen läckt i min väska och alla flaskor har blivit kladdiga och kartongerna slitna. På tal om hudvårdsprodukterna så har jag haft 2 väldigt bra dagar! Jag har hittat min nya inriktning -Hälsokraft! Älskar deras butiker, man kan hitta allt möjligt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0