Hösten är här

Jag njuter verkligen nu, årets bästa årstid är här! HÖSTEN!!! Det är så vackert att se hur träden ändrar fär och man har inte längre dåligt samvete för att man stannar inne.
Dagen har haft mycket att njuda på. Jag har varit i Uddevalla och fått in en väldigt stor order! Sen mötte jag upp min kusin i Ljungskile och vi var i en inredningsbutik (Kärrstegen) En gamal gård som tjejen har inrett övervåningen på sitt hus och ladan till butik. Självklart kunde jag inte hålla händerna borta så jag köpte några fina ljuslyktor, kort, vaxduk och en söt burk. Väl värt ett besök om man är i närheten!
Sen fick jag leka lite med kusinbarnet =) Han har börjat prata så mycket nu och han är verkligen pratglad =)

När jag kom hem gick jag och Lisa en promenad genom kyrkogåren och sparkade lite löv =) Tänk vad så lite kan göra en såå lycklig!

Kommentarer
Postat av: Lina

roligt med en stor order!!



förresten kunde väl du formatera:-) jag behöver hjälp, min dator är segare än...ja jag vet inte vad faktiskt

2008-09-24 @ 23:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0