Irriterande godis





Jag älskar mjuk gräddkola från ryfors konfektyrer. De finns i typ alla godisk affärer. Men det finns inget som är så irriterande som när kolan inte är färsk. För då har pappret fastnat i kolan och jag blir tvungen att äta papper.......Jag har nog fått i mig ett A4 vid det här laget.


Jag sitter också och väntar på min kusin och hennes son. Vi ska till Allum, mitt nya favvo köpcentrum! Jag måste köpa skor! Jag har nämligen bara stöval eller öppna högklackade skor. Och sist jag kållade va det regn och lera ute nu.

Ikväll kommer äntligen min älskade hem. Jag ska inte klaga, men det känns som om de senaste 6 veckorna har vi inte hunnit träffa varnadra mer än på kvällarna eller snabbt på morgonen. Upp och iväg.... hit och dit. Nu ska vi nog ta det lugt i helgen och bara vara med varnadra....Och en hink men färg, vi måste måla sovrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0