Jobba jobba jobba

Åh, nu är jag glad. Fick precis in ett möte med en butik som är JÄTTE STOR!!!! Och förhoppningsvis älskar de produkterna och köper in en miljard saker!!! Eller kanske nån liten tvål iaf =)
Snart börjar min ensama hemma vecka igen. Edin åker iväg, ikväll eller om det var imorgon? Jag mins knappt något längre.... Han är aldrig hemma *snyft*
Men ingen ide att lipa, imorgon ska jag till Uddevalla och Ljungskile. Jag och min kusin ska till en tydligen superkänd inredningsbutik i Kärrstegen (Ljungskile) Där har de massa tingen tangel som jag ska gå lös på! Sen ska jag ju givetvis jobba också, Hälsokraft i Uddevalla och sen ska jag till Varberg på fredag. 

Nä, nu skulle det sitta bra med frukost.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0