Maraton och Sushi

Änne en dag som jag fördrivit med Sex and the City maraton. Idag säsong 5, igår säsong 4. Igår ostbricka med Lisa, Idag Sushi med Lisa. Kan det bli bättre?

Idag slog det mig.... Jag ÄLSKAR Göteborg. Jag vill nog inte flytta härifrån. Jag är inte redo att köpa hus på landet, jag vill andas storstadsluft i ett par år till. Jag vill gå utanför dörren och se pulsen på gatorna, känna lukten av cigaretter och korvmoj. Jag vill nästan bli överkörd av spårvagnar och prata med löjlig Göteborgsdialekt. Jag vill ha mitt umgänge med 10 minuters avstånd, eller åtminstonde alkoholvänligt avstånd. (Typ tåg eller buss hem)

Jag har också beslutat ett vuxenbeslut idag, jag ska köpa gym-kort. JA, det är sant. MEN inte för att jag vill gå ned i vikt....jag älskar mig kropp, men åldern har äntligen tagit ut sin rätt (eller börjar iaf) Min rygg är helt kass och tydligen behöver jag något som kallas muskler där för att hålla upp skiten. 

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0