NU har jag kapitulerat

Idag bestämde jag mig på skarpen, för jag har bestämt mig förr och fuskat som faan. Men nu går jag ut med allmänt meddelade: JAG SLUTAR ATT ÄTA BRÖD!!! Min mage pallar det inte mer. Sen jag "slutade" för ca 2 månader sedan så har min mage blivit jätte känslig. Jag åt en skiva bröd igår, och idag har jag haft kramp hela dagen. Så nu måste jag skärpa mig. Men faan va svårt det är när man längtar efter en ostmacka med paprika och gurka.....mmmm Nu är det frukt och äcklig youghurt som gäller för mig.....*snyft*
Nån som har nått annat bra tips på frukost? Och nej Malin, kaffe, cigg och en knäckemacka är INTE frukost.

Kommentarer
Postat av: Malin

Joohooo! För de är det visst..

2008-09-17 @ 20:19:50
URL: http://mamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0