Sjuk

Jag gick hem från jobbet idag.... Halsen värker och öronen ömmar. Förmodligen öroninflamation. Eftersom jag var öronbarn när jag var liten så känner jag knappt längre när jag får öroninflamation. Mina trummhinnor och öron är väl sönderinflamerade vid den här åldern.
Så jag stack till preem och köpte halstabletter och något hemskt fick följa med mig hem....En grandiosa snabbpizza!!! Jag lovar och svär att jag högst 5 ggr innan köpt en sån där pizza. Men jag var bara tvungen idag, det kändes lixom som det hörde till när man var sjuk. Så nu kurar jag ner mig i soffan och tittar på nått kasst TV program.

Kommentarer
Postat av: Mamma Ida och Elin

Hej lilla snurestumpan!

Krya på dig, drick varmt och ta på dig varma kläder!

kram från Igelstorp

2008-09-30 @ 21:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0