Snor överallt

Faan va synd det va om mig igår. Jag kunde inte ligga ned, för då fick jag ont i bihålorna, jag kunde inte andas igenom näsan för jag avr täppt. Jag kunde inte andas genom munnen för jag började bara hosta, jag kunde inte ta nässpray för jag har redan överdoserat en miljon liter så det svider som faan.... Men droppen var när jag snöt mig och det kom BLOD! Då avr jag inte vuxen många sekunder.... Tårarna sprutade och jag ville bara lägga mig ned och dö...
Räddningen blev 2 stora panodil och TV till klockan va 3 inatt. Sen somnade jag....
Så ni kan nog gissa att denna igensnorade tjej är hemma idag. Faan vad jag hatar riktiga förkylningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0