En MYCKET bra dag

Ojojoj allt har verkligen gått som på räls idag. Sen en tid tillbaka så renoveras våran trappuppgång, och det är väl trevligt. Men det är inte lika trevligt när de börjar spika och såga klockan sju på morgonen. Men idag va det precis som om den morgonsura Lina hade försvunnit. Jag vaknade till av sågen som vanligt och satte mig upp, log ett stort leende och somnade igen. Vaknade klockan 10 (oh my god va länge jag sov) gick upp och gjorde klart det sista av min deklaration som legat och våndats ett tag. Hittade lite fler hus på hemnet, bokade visningar och gav mig av till stan. Lämnade in min deklaration och börjad min jakt efter en snygg klänning som jag ska ha på "reunion-träffen" på lördag. Det visar sig att jag gått ned en hel jävla storlek!!!!!!!!!! Helt sjukt jue. Va faan tog fettet vägen? Jag blev så lycklig att jag köpte TVÅ klänningar, jag kunde inte bestämma mig....
Sen blev jag akut hungrig, och jag förvånar mig ännu en gång. IStället för att köpa en flötig burgare springer jag omedvetet in på pressbyrån och köper en BANAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad håller jag på med? Vem har jag blivit? Kanske ska jag sluta röka också? Jag har faktiskt inte rökt ännu idag.....hmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0