Fula hus

Alla dessa jävla hus.... Ser bra ut på bilderna, men när man kommer dit är det en kattastrof utan dess like. Första huset vi tittade på idag va jätte äckligt. Det gick lösa höns ï trädgården, det stod saker till höger och vänster, golven hade inte tvättats på 100 år så sockarna fastnade när man gick. Andra huset låg sådär alldeles lagom nära gamla E6:an (10m) hade kraftig inpyrd rök och heltäckningsmattor på hela övervåningen. Jag deppade lite i bilen hem tills jag fick prata med Mia =) Hon ska ju ha en liten bebis i oktober!!!!! Jag blir så glad för deras skull. Jag frågade Edin när vi ska ha barn, och vi konstaterade att vi ett sånt där par som väntar tills alla våra vänner fått barn, så kan dom sitta där med snoriga barn medans vi njuter av livets goda =) *haha* Eller så skaffar vi ett hus först =)

Igår va vi ju på Stenungsbaden och myste. Edin fyllde ju 30 så vi startade dagen med en golfrunda på Orust golfklubb, sen blev det avstressning på SPA avdelningen på stenungsbaden. På kvällen åt vi 2-rätters och drack en jävla massa black russian och dansade till dansband *haha* Sen somnade vi ganska gott. Sen blev det hotell frukost och jag konstaterade att det va samma som scandic, inget speciall här inte.

Vad har ni gjort i helgen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0