Go with the flow

Idag hade jag tänkt att jag skulle gå och lägga mig i rimmlig tid. Men nu ligger jag här i sängen med datorn i knät och är jätte pigg. Så går det när man sover länge på morgonen.
Idag har jag och Edin fejjat i köket. Imorgon kommer fam Svensson/Jonsson på besök. (Hoppas ni är hungriga, det blir massor med mat)
Tack Leca för tipset av change. Jag har hört en massa folk som tycker dom är bra. Jag vet inte bara om jag vågar riskera att gå in där. Tänk om nån ser mig =) Freeport är lixom en spökstad redan...ingen risk där att nån ser en.
Idag slog det mig att vi ska flytta...typ snart. Och vi har ingenstans att bo. Det känns lite wild and crazy, lite tonårsaktigt. Man flyter lixom med, go with the flow. Men känner jag mig rätt kommer jag nästa vecka sitta frenetiskt på blocket och leta lägenheter. Känns som om husletandet aldrig kommer ro i hamn, alla dessa skithus!

I påsk ska vi upp till Skövde. Det ska bli skönt. Få bli lite ompysslad är aldrig fel.

Föresten, är det nån som vet varför det samlas en massa damm på mitt nattduksbord? Jag dammade idag och nu är det framme igen. Why???  Jag hörde en gång att damm är gamla hudrester...hur äckligt är inte det då???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0