Tvättdag

Idag ahr jag inriktat mig på två saker, tvätt och städ. Men mest tvätt. Jag tvättar sånt som man nästan aldrig tvättar. Kuddar, täcken, jackor, överkast, typ allt som har tyg känns det som. Sen fick jag för mig att städa bort vintern och alla dess tjocka kläder. Så våran lilla garderob som såg ut som ett jävla bombnedslag fick sig en städning. Sen har jag rensat. Jag ringde Edin och berättade detta och jag hörde med en gång att han blev orolig. Det brukar nämligen betyda att det blir TOMT när jag rensar. Men jag lovade att inte röra hans grejer tills han fått rensa ut själv.
Så nu sitter jag vid en stor hög med kläder som ska säljas på tradera. Bätte det än att slänga skiten. Måste bara hitta laddaren till kameran på vinden först.....ojojoj

Ikväll ska vi titta på ett hus i Härryda. Ett sött litet rött hus som är megabilligt, kan bero på att det är stort renoveringsbehov. Men vi får se. Lina, jag kan berätta att vi ska titta på ett hus utanför alingsås nästa vecka. Ligger vid sjön, ett vitt jätte sött =)

Kommentarer
Postat av: Lina

åhh vad roligt, vart ligger det?

2009-04-14 @ 16:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0