Vad påsken hade att erbjuda

I torsdags reste vi till Skövde efter jobbet. Skönt att komma bort lite från storstaden och andas lite lantluft. På fredagen va vi hemma hos pappa som gjort smörgåstårta =) Sen fick vi skjuta lerduvor, och jag är som vanligt askass på att sikta. Men hur kul som helst att skjuta med gevär =) Kanske man ska ta jägar examen? Faan det är hur mycket som helst nu som jag vill göra....

*Skaffa greencard i golf
*Skaffa jägarexamen
*Lära mig spela trummor
*Lära mig spela gitarr

En sak i taget kanske.... Påskafton va inte lika lugn. Jag jobbade så jag tog tåget upp och ned över dagen, så vi kom i morses, lagom tills jag började jobba.
I veckan ska vi titta på tre olika hus. Förhoppningsvis kan det vara något att hänga i julgranen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0