Vi kommer ALDRIG i tid, men nu vet jag vart Kollanda ligger.

Alla som känner mig vet att jag ALLTID kommer itid. Jag kommer tillochmed nästan alltid lite för tidigt. Jag citerar Lisa: "Jag har alltid varit 5 minuter för tidig tills jag träffade dig Lina, nu är 5 minuter för tidigt 5 minuter efter dig." Men av någon konstig anledning kommer jag alltid försent när Edin är med. En del skulle säga att vi kompleterar varandra, han 10 minuter för sen, jag 10 minuter för tidig. Idag tänkte jag att jag skulle bryta trenden för en gångs skull. Vi skulle ut och titta på ett hus. På eniro sa de att det skulle ta 40 minuter att köra. Och alla vet ju att det är i laglig fart. Så ca 30 minuter. Tidig som jag är och vetskapen om att Edin alltid hittar nått att pilla med när vi ska iväg så tänkte jag att vi reser 45 minuter innan. Men näe.....inte denna gången heller. Trafikstockning, dålig vägbeskrivning, seg norrman...... MEN på våran resas gång hittade vi en massa fina områden som vi kan tänka oss att bo i. Sarrkärr, Alafors, Grolanda m.m.
Huset vi tittade på låg i Kollanda. Det var jättefint med låg verkligen i skogen. Känns som om det är lite för isolerat och långt bort från civilistationen. Mitt hopp vilar på huset i Alafors eller det utanför Alingsås (Vikaryd heter det Lina)

Chipp å hej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0