Tantvarning ULTRA!

Nu har det gått för långt! Jag måste ta tag i mitt tantiga beteende!
Ta bara några exempel: Igår när jag och Malin skulle ta tåget in till gbg så frågar Edin om vi vill ha en öl med oss att dricka på väg in. Jag svarar snabbt: "Nej absolut inte, man får inte dricka på tåget" Malin stirrar på mig och undrar hur gammal jag igentligen är?
Sen har vi ett nummer av "allt om trädgård" här hemma. Jag får gömma den om någon kommer på besök.
Men idag gjorde jag nog det tantigaste man kan göra.....jag spelade Bingolotto!!!!!!!
Men jag får skylla på att Edin aldrig har gjort det, och nångång ska vara hans första. Otur då att jag vann en ny lott, nu måste jag ju spela en gång till.
Jag kan lugna er med att vi tog med oss en öl, men drack upp den på perongen innan vi gick på tåget =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0