Jag fryser!

Idag när jag vaknade trodde jag att jag sovit ute. Det var svinkallt i rummet och bättre blev det inte. Den varma duschen borde varat 20 minuter till!
Men tempraturmätaren visade ju -10 grader också så inte konstigt att det var kallt. Sen kom problemet med mina klädval. Jag är ju inte kännd för att välja varma kläder om man säger så. Så Edin fick leta upp en canada goose inspirerad jacka, 50 nummer för stor, men hur varm som helst. Jag såg ut som man gjorde när man va liten när morsan köpt förstora vinterkläder till en för att de skulle räcka minst 2 säsonger.

Imorgon är sista arbetsdagen innan en helt ledig helt. Första på 4 veckor! Jippi!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha ha ha, va roligt du skriver =)Tänk OM du verkligen hade sovit ute..

2009-12-19 @ 11:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0