Utanför civilisationen

En gång frågade an av mina vänner "Hur är det att bo så som ni gör?" Jag trodde hon menade just Västra Bodarna som "håla", men hon menade mer hur vi kunde bo så långt borta från allt. Vi har inga grannar nära inpå, ingen trafikerad väg, egen brunn & avlopp, vi måste åka bil för att ta oss till tåget....bla bla bla
Faktum är att jag aldrig riktig funderat på att vi bor som vi gör. Både jag och Edin är nog lite enstöringar. Jag gillar att vara ensam utan jobbig grannar och ICA maxi precis bredvid. Ibland har det väl iofs sina begränsningar, vi är nämligen lokliserade utanför civilisationen. Sista stad innan "landet" är Floda, (och det säger ju en del) för efter Floda tappar min mobil sin 3G täckning, eller ja, den tappar all täckning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0