Jävla Blogspot

Faan ta er alla bloggare som bytt från blogg.se till hippa trendiga blogspot. Jag kan ALDRIG lämna kommentarer i era jävla bloggar, det är alltid tekniskt fel eller nått annat jävla kraffs....ååååhhhh!

Sen va jag ju hipp och trendig för ett tag sedan och skaffade mig en blogspot från mobilen. Tänkte jag skulle logga in på det kontot från datorn idag, men NEJ DÅ. Jag har glömt både användarnamn och lösenord....helvete

Sen har jag fått en ursinnig traderare på mig. Alla hennes mail hon skickat har hamnat i spamfiltret och hon säger att hon ringt mig, vilken min mobil inte registrerat (eller så ljuger hon) så nu får jag väl min första negativa kommentar...buhuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0