Nervös

Jag är sällan nervös, men idag är jag det. Den sista visningen var på huset idag och tyvärr va det ytterligare en familj som var intresserade. Så u är vi tre stycken som ska slåss om kakan....
Vi hade en mäklare här idag från Mäklarhuset som värderade lägenheten. Och dra mig baklänges! 1.595.000:- blir utgångspriset. 45.000:- mer än vad vi köpte den för. Men förutsatt att vi har ett hus att köpa det klart.
Jag fick en släng av sentamentalitet idag när mälaren var här. Vi gick igenom lägenheten för en beskrivning och hon berömmde oss för att ha en så vacker lägenhet. Då kom jag på hur lyckliga vi var när vi flyttade in här. Vi kunde knappt fatta att vi lyckats få den! Jag gick på lyckorus i flera veckor efteråt. Det är konstigt att man ett år senare ska flytta.

På fredag vet vi förmodligen om vi blir ännu lyckligare husägare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0