Sovmorgon....vad är det?

Ledig dag utan sovmorgon. Jag har räknat ut att det kommer ta flera dagar innan jag får en ordentlig sovmorgon. Det känns så onödigt att gå upp tidigt när man är ledig. Idag va jag tvungen att masa mig ur sängen för min lilla bil hade tid hos servicesnubben i Partille. De ringde nyss och klagade på mina styrleder. Stackars bil, han fick inga nya. Har inte råd att slänga ut 2400:- bara sådär.

Ikväll drar jag ut till min kusin och busar med favvo Ludde. Men innan det tänkte jag ta mig en sväng ut till Mölndal och gå på loppis. Vill så gärna hitta en snygg lampfot att måla. 

Imorgon ska vi på husvisningar. Jag är laddad till 100!!!! Wiiiiiii 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0