Utmaning

Jag antar utmaningen från Mia

1. Jag har haft sifferminne, hälfen av det har försvunnit, men jag minns fortfarande telefonnummret till Billingebacken i Skövde.
2. Jag drömmer fortfarande om att bli rockstjärna.
3. Börjar jag äta ostbollar kan jag inte sluta.
4. Jag har blodgrupp 0 rh negativ, och därför väldigt eftertraktad på blovgivar centrat, men eftersom jag är nålrädd får de klara sig utan mig.
5. Jag skulle vilja utbilda mig till formgivare.
6. Jag älska att vara ohälsosam, jag röker, dricker och äter gott.
7. Jag har haft svår cellskräck
8.  Många säger att jag borde söka scenskola för att jag tydligen är väldigt rolig och kan ljuga bra ????

Jag utmanar:
Min syster om hon har nån blogg.....
Leca
Malin


Regler:
1. Skriv 8 fakta/vanor/ovanor om dig själv.
2. Länka till den som utmanat dig.
3. I slutet av inlägget utmanar du 8 personer att göra likadant.
4. Kommentera hos de 8 utmanade personerna, så att de vet om att de blivit utmanade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0