Ett helvet bryter lös i vardagsrummet

Idag när jag skulle njuta av en god frukost så ser jag rätt snabbt att vi inte har någon frukost hemma. Till sist hittar jag några dammiga knäckebröd i en låda och jublar! Frukost! Så jag gör en lyxig knäckebrödsmacka med skinka, senap och ost. Och mitt i allt det där lyxiga tänker jag att det skulle vara extra nice med té. Jaaa, va smart det gör jag =) Mmmmm....rabarber grädd té smaskigt.
Sen sätter jag mig i soffan och tittar på min delikata frukost, blåser på mitt varma té och drar ut det sista téet ur påsen med en tesked.......DÅ händer det där som bara händer alla andra: Snöret låssnar från påsen och en serie spassmer från min kropp levereras. Min ena hand dyker ner i tékoppen och jag bränner mig, den andra slår till koppen för att rädda den brännskadade handen. ALLT rinner ut över soffbordet där jag har: dator, mobiltelefon och 2008 års samling av Allt i Hemmet. Men vet ni, det värsta av allt är att det även bildas en stoooor sjö på min tallrik med mina sista knäckebrödsskivor...... jag började gråta


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha. Eftersom jag tror på karma undrar ju jag vad du gjort för att förtjäna de där..

2009-01-13 @ 13:44:50
URL: http://mamii.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag hade skrattat lite om det inte varit ditt sista knäckebröd... Men du e ju bara för rolig gumman!!! Puss på dig

2009-01-14 @ 10:14:25
URL: http://ond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0