Guds dryck till människan

YES det är VIN.
Jag och Lina satt uppe till klockan va 4 i natt och drack vin och pratade om allt och lite till. Jag hade tagit med mig världens godaste Rioja vin. Kommer inte ihåg vad den heter nu, men Lina du kan väl skriva upp den så kommer jag förhoppningsvis ihåg att jag ska köpa den =)

Idag skulle jag ju ha målat klart sovrummet, men jag bestämde mig för att städa ut julen istället. Jag klarade allt gallant tills jag skulle plocka ihop granen. Hur faan fick den plats i den lilla lådan? Hur jag än gjorde så va granen 30 cm högre än lådan och typ  50 cm för lång. Och JA jag har delat på den. Sen till nästa briljanta idé... Hur faan får man i alla julgransljus i sin lilla låda? Jag har alltid tyckt att sladd-trassel är det bästa, men jag vet hur besviken min kära sambo kommer bli nästa jul då han tar upp den lilla lilla kartongen med alla julgransljus, och jag har fullkommligt bara knökat in allt. Så, jag satt väl en timme och knyppla med skiten, sen orkade jag inte mer och knöka ner resten. Förlåt mig =(

Imorgon ska jag jobba, fast jag vill verkligen inte. Jag vill hellre åka på husvisning. Men det får väl bli en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Lina

Marques de la Concordia

men jag kunde inte hitta den på systemets hemsida

2009-01-11 @ 10:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0