Jag ska ha mitt guitar hero!!!!

Idag va jag snål....och det fick jag känna på.....

Jag gick ned till game stop på femman i morses för att byta in mina gamla playstationspel mot ett guitar hero. Jag tänkte ju att jag skulle få hur mycket stålar som helst för dem, men 250:- för 5 spel va allt jag fick. Då blev jag dumsnål..... Så jag gick därifrån med en begagnad gitarr för exakt 250:- Världens deal tänkte jag. Men snål som jag va ville jag inte betala 450:- för själva spelet, de har dom ju för 400:- på media markt tänkte jag =)
Drog dit, självklart hade dom inte det hemma, men jag köpte en tidigare version för 220:-
Faan va jag har dealat idag tänkte jag. Åkte hem för att börja spela......trodde jag. Gitarr jäveln funkade ju inte. Eller rättare sagt den lilla sändaren funkade inte. SUCK, ned till game stop för att byta den lilla sändaren, men tyvärr hade de RÅKAT slänga alla extra de hade så nu va de slut.
Va faan!!! Så nu hade jag ingen gitarr med själva spelet.....
Killen i affären meddelade mig glatt att jag kunde köpa en NY gitarr med det senaste spelet för 800:- istället.  Aldrig i livet!
Jag har ju redan spelet.....
Tänk om jag bara hade köpt ny gitarr med spel från första början =(

Så nu sitter jag här hemma, utan gitarr och ett spel jag inte kan spela.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ica har guitar hero med spelat legends of rock och gitarr för 400:-

2009-01-28 @ 16:53:29
Postat av: Anonym

förresten har Edin glömt sin halsduk här

2009-01-28 @ 16:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0