Konstiga drömmar

Jag har de senaste nätterna drömt lite konstiga drömmar. Jag har bl.a. drömt om:

* Maria och Danny gifte sig hemma i sin lägenhet utan präst och fattade inte att det inte gills....

* Jag jagar en super duper elak mördare som på nått sätt blir super kändis och jag får det väldigt svårt att fånga honom.

* Hade en middagsbjudning utan att ha någon mat hemma.


Sen är jag fortfarande yr, har varit det i 2 veckor nu och jag tror jag ska gå till doktorn imorgon. Men ibland är det ganska kul, det är ju en sjukt billig fylla. Ni ska se mig hur klumpig jag har blivit också, går in i allt och snubblar över sandkorn typ... *haha*

Kommentarer
Postat av: Lina

låter ju inte bra att du är så yr! bra att du kollar upp det!

du har förresten glömt klocka och armband här! jag ska till gbg imorn, är du hemma, så kan jag stanna förbi och lämna det!

2009-01-06 @ 21:38:56
Postat av: Maria

Hahahaha.... vilka drömmar.

Jag lovar att du kommer att få vara med på vårt bröllop och då kan du väl kolla om det finns en präst.... =)



Usch... låter inte bra det där med huvudvärken...



Puss

2009-01-09 @ 22:25:36
URL: http://ond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0