Location Location Location

Jag gjorde världens deal till slut.... Det blev en beg. gitarr i Stenungsund och ett extra spel =) Så nu sitter jag och övar, jag är jätte stolt när jag selar på hard och tänker att jag ska nog allt visa mina systrar nästa gång =)

Idag fick vi OK från banken att köpa hus!!!!!!!! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Det gjorde min dag kan man lugnt säga. Det är rätt sjukt igentligen va mycket pengar man får låna. 2 miljoner....som man ALDRIG kommer kunna betala tillbaka. Hur blev det så dyrt? Men nu gäller du ju bara att hitta drömhuset och sälja lägenheten. Så nån som är intresserad av en 3:a på Redbergsplatsen för 1.550.000:- så får ni den på studs. Chansen att få den här såld för samma som vi gav för den är inte så ljus i dessa tider, men det är desto billigare att köpa hus nu.

Sen kommer vi ju till location location location... Vart ska vi bo? Göteborg hade ju varit drömmen, men let´s face it. Det är dyrt att köpa hus här. Och det vi vill ha kan vara svårt att hitta. Sen älskar vi ju havet båda två, men Göteborgs skärgård är ju stenkört om vi inte vill bo i en friggebod. Vi har funderat mycket på Tjörn, men det blir långt att åka för oss. Samtidigt som vi gärna vill närmare min kusin med familj. Sen har vi ju världens bästa familj i Alingsås också som vi vill närmare. Varför bor våra vänner på så utspridda platser???
Men Lina....till din glädje så ligger Alingsås på 2:a plats. (jag som ALDRIG skulle flytta dit)

Kommentarer
Postat av: Lina

åhh, alingsås iaf på andra plats:-D härligt

har ni kollat på nåt mer?

2009-01-31 @ 00:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0