Snart pensionär

Idag har det varit helt dött i mitt liv. Inget har hänt.... Jo, vi var hemma hos Lisa och tittade på handbollen och vi har tagit en fika i Haga. That´s it. Hur fort kan en dag gå igentligen? Om det ska gå i den här farten är jag pensionär på ett kick. Och då är det väl tur att jag samlar vuxenpoäng för fullt. Här är en lista som gör mig till en kärring....

* Vi letar hus
* Jag gillar....nä, jag ÄLSKAR På spåret med Ingvar Oldsberg
* Jag vill gärna ha en kaka till mitt kaffe
* Jag tänker miljövänligt när jag kör min bil och gör inga onödiga rivstarter
* Jag tycker det är kul att umgås med min familj
* Sitta hemma en lördagskväll är inget ovanligt
* Middagsbjudningar står högt i topp på roliga saker att göra med sina vänner
* Jag bestrider en felparkering som "bara" kostade 300:-

Listan kan göras lång.......

Kommentarer
Postat av: Mia

Då är jag nog också en kärring... usch då...

2009-01-24 @ 17:01:09
URL: http://ond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0