Hur går det med flytten?

Hej bloggen och alla ni som läser. Det blir allt glesare mellan inläggen här =( Men det går i 120 här och det är svårt att hinna sätta sig ned och tänka efter vad som har hänt. Men nu är vi hemma efter nästan en vecka i Skövde. Min syster har tagit studenten och jag har också varit hundvakt och lilla Fabbe.
Idag har vi avrit ute på Tjörn och hälsat på lilla Meja 4 dagar gammal =) Min kusin har blivit mamma igen! Vi passade på att hoppa i båten och drog till Stenungsund och det blev lite mat på Harrys.
Så nu ligger jag i sängen och det känns ganska konstigt att vara hemma. Fast det är ju inte riktigt hemma heller. Om 12 dagar så flyttar vi och hela lägenheten är en enda gigantisk flyttkåda. Jag tycker det är rätt lustigt hur alla frågar "Hur går det med flytten?" Vad då går? Hur skulle det inte gå? Man kan ju gärna inte skita i det? Och vem vill inte flytta till hus? Äh...allt löser sig. Det blir bara extremt jobbigt i 2 dagar med tunga lyft och värkande ryggar. Men det kommer det vara värt. Och inget kan väll vara värre än ryggen efter jag hade huggt ved hemma hos Edins bror....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0