Jobbig dag

Idag har det varit jobbigt, jag har varit super trött och det har varit massor att tvätta, bajs på bilen, för mycket kvar att packa, tid på banken, jättefint soligt väder så man får ångest av att man är inne....behöver jag fortsätta?

Men allt började med att jag för 2 veckor sedan lämnade in bilen för byte av front/kofångare. När jag hämtade den startade den inte. Jag får till svar att de råkat ladda ur batteriet när de haft öppet dörren. Varför ska de ha öppet dörren???? Sen upptckte jag att nån har förstört fläktreglaget på ena sidan. Varför man nu skulle vilja göra det?
Så jag åkte tillbaka idag och förklarade som det va. Tror ni de ville erkänna att de hade gjort sönder den???? Näe, de menade på att det va jag som gjort det och passade på att skylla på någon annan när den varit inne på lagning......
Jag blir så trött. Jag åker väl inte ner och ställer till med liv för något jag skulle ha gjort själv?!

Sen va vi och tittade på ny bil och skulle höra hur mycket man skulle få i inbyte för min bil.... Jag vågar knappt skriva det för det är så löjligt att det inte är sant. 10.000:- kunde han gå med på...... Det finns inte en enda golf-00 på blocket för under 40.000:- kontrade jag med, men han tittade med hundögon på mig och sa: Jag kan önska dig lycka till och hoppas du får 25.000:- Dumma dumma han......

Nu går jag och lägger mig eller nått......blö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0