www.broarne.se

Kikar då och då in på min favvo-nätbutik broarne.se dom har så fina saker. Mycket blandat, + att dom har amy buttlers tyger =) Men varje gång jag är där inne är jag så sugen på att köpa köksgrejer från rice och greengate.

  

 


Men jag måste nog lugna mig tills vi flyttat. Orkar inte packa ned mer saker nu!
Nästa vecka bär det upp till Skövde igen, 2 ggr dessutom.  tisdag och onsdag ska jag vara hundvakt och på fredag tar min syster studenten. Alla andra överiga dagar ska jag jobba. Jag blev så förvånad när jag bokade tågbiljett idag. Det kostar inte mer är 95:- att åka X2000 till skövde! Jösses va billigt! Skatteåterbäring för SJ eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0