Detta har hänt

Det va ett tag sedan jag bloggade nu. Jag har tagit det lugnt. Va uppe i Skövde förra veckan och har jobbat i helgen. Nu börjar en ny vecka och det har redan hänt massor.

Vi har fått igång en budrunda på våran lägenhet. Så imorgon skriver vi förhoppnbingsvis kontrakt. Vi har inte hittat något hus, och idag fick vi veta att drömhuset i Ödsmål kommer att tas bort från försäljning. Säljaren vill ha osannorlika 2 miljoner för huset, och ingen är beredd att lägga det. Så nu är den följetången över.

Till helgen fyller Edin 30 och det ska firas. Jag kan inte säga hur, för då övslöjar jag ju allt för honom =)
Imorgon blir det middag med vänner här hemma. Och jag ska baka massa goda kakor till födelsedagsbarnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0